Scionlife.com - Search Results

Notices
 
Search: Posts Made By: dencio83
Showing results 1 to 25 of 271
Search took 0.21 seconds.
12-03-2008, 04:17 PM
Replies: 58
Views: 3,533
Posted By dencio83

string it on a chain and hang it low make it...

string it on a chain and hang it low make it wobble to the floor.
10-28-2008, 10:33 PM
Replies: 1,534
Views: 95,707
Posted By dencio83

2.11? wow ours herein T-Cities WA is still 2.65 I...

2.11? wow ours herein T-Cities WA is still 2.65 I havent seen this price since i got the xA in 2005. We really are gonna be on recession soon or we are lolz.
10-28-2008, 05:22 PM
Replies: 13
Views: 965
Posted By dencio83

TNT? are they a Filipino owned company? :P

TNT? are they a Filipino owned company? :P
07-20-2008, 05:04 AM
Replies: 56
Views: 3,183
Posted By dencio83

I'm sorry to hear that man.

I'm sorry to hear that man.
06-29-2008, 01:48 AM
Replies: 37
Views: 2,060
Posted By dencio83

Go do what you wan't it's your car. But yeah I...

Go do what you wan't it's your car. But yeah I like the 4th Pic better.
06-29-2008, 01:35 AM
Replies: 299
Views: 19,595
Posted By dencio83

Ok for driving good for the whole week... My last...

Ok for driving good for the whole week... My last MPG got from 24 MPG to 31 MPG... What I did? I drove the speed limit never passed 70. In the city I tried not to stop hard and go fast. With gas at...
06-29-2008, 01:29 AM
Replies: 32
Views: 4,666
Posted By dencio83

^^^ Haha nice one po Sir. But wait wheres the...

^^^ Haha nice one po Sir. But wait wheres the Barrel man the wooden spoon and fork on the wall. And the big Fan that says God Bless Our Home? :rofl: I wanna go back home now and buy some rims there...
06-13-2008, 04:53 PM
Replies: 28
Views: 3,914
Posted By dencio83

^^^ the wheels on that yahoo autos pic was the...

^^^ the wheels on that yahoo autos pic was the EMX i think by enkei. Yeah you have to pay extra moola for those.
06-13-2008, 07:55 AM
Replies: 28
Views: 3,914
Posted By dencio83

different seat cover design. :P

different seat cover design. :P
06-13-2008, 07:50 AM
Replies: 12
Views: 1,069
Posted By dencio83

My friend tried to Jailbreak his touch 1.1.2 back...

My friend tried to Jailbreak his touch 1.1.2 back to 1.1.1 firmware so he can jailbreak it . right in the middle of the process the ipod touch hanged and when he tried to restore it from itunes. It...
06-13-2008, 07:39 AM
Replies: 12
Views: 1,069
Posted By dencio83

Yeah it should be fine. I just leave mine plugged...

Yeah it should be fine. I just leave mine plugged in there and got another one on the go. But hide them from prying eyes when you leave :P
06-12-2008, 10:52 PM
Replies: 12
Views: 1,069
Posted By dencio83

yeah its just not like the ipod nano or the 80...

yeah its just not like the ipod nano or the 80 gig one which displays scion's logo on the ipod screen though when you plug it in. But yeah it works even if you havent updated the touch to the latest...
06-12-2008, 10:44 PM
Replies: 12
Views: 1,069
Posted By dencio83

nope it charges plays music and i can browse my...

nope it charges plays music and i can browse my tunes from the headunit why?
06-11-2008, 08:00 PM
Replies: 25
Views: 7,173
Posted By dencio83

I wonder if they would have a trim with frayed...

I wonder if they would have a trim with frayed edges and creses for the Abercrombie fans
06-11-2008, 07:58 PM
Replies: 25
Views: 7,173
Posted By dencio83

^^^ Hey it comes with a free roll of GINA Duct...

^^^ Hey it comes with a free roll of GINA Duct tape.
06-11-2008, 07:52 PM
Replies: 25
Views: 7,173
Posted By dencio83

My friend from Virginia talked to me bout this...

My friend from Virginia talked to me bout this his plates would be "Virginia Gina" abbreviated of course.
06-10-2008, 10:50 PM
Replies: 26
Views: 1,468
Posted By dencio83

oh fa show let's get them thread locked...

oh fa show let's get them thread locked brahhh.... before eminem shows up.
06-10-2008, 10:45 PM
Replies: 26
Views: 1,468
Posted By dencio83

I have a hot pink ribbon magnet at the cripside...

I have a hot pink ribbon magnet at the cripside of my car.
06-10-2008, 10:42 PM
Replies: 26
Views: 1,430
Posted By dencio83

Gone are the days when SL used to be fun. :yawn:

Gone are the days when SL used to be fun. :yawn:
06-10-2008, 03:24 PM
Replies: 40
Views: 3,832
Posted By dencio83

Lol is it? aww gawd. ok fine then let's see maybe...

Lol is it? aww gawd. ok fine then let's see maybe its called Checker auto parts or Kragen auto in some areas, the one with the star haha. I dunno if autozone carries them
06-10-2008, 03:15 PM
Replies: 39
Views: 2,202
Posted By dencio83

lol :rofl: I don't think raid is gonna cut it...

lol :rofl: I don't think raid is gonna cut it though. But yeah we could try that.
06-09-2008, 09:23 PM
Replies: 39
Views: 2,202
Posted By dencio83

My future monster in law :P,,,, I've seen spidey...

My future monster in law :P,,,, I've seen spidey in my car
06-09-2008, 07:38 PM
Replies: 40
Views: 3,832
Posted By dencio83

"sprayaway" all the way theyre cheap at costco....

"sprayaway" all the way theyre cheap at costco. works for me or you can go to schucks and get the "glass scrub" its like cream it works for me.
02-15-2008, 05:31 PM
Replies: 62
Views: 3,379
Posted By dencio83

http://i162.photobucket.com/albums/t244/dencio83/s...

http://i162.photobucket.com/albums/t244/dencio83/stupid_people.jpg
02-15-2008, 05:27 PM
Replies: 62
Views: 3,379
Posted By dencio83

http://i162.photobucket.com/albums/t244/dencio83/g...

http://i162.photobucket.com/albums/t244/dencio83/gollumpacman.jpg
Showing results 1 to 25 of 271
 


 
Forum Jump

Contact Us - Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service

© 2019 MH Sub I, LLC dba Internet Brands

We are a participant in the Amazon Services LLC Associates Program, an affiliate advertising program designed to provide a means for us to earn fees by linking to Amazon.com and affiliated sites.